Google Brand Sprint

Som endel av StartUp Festivalen 2021, arrangerer vi Google Brand Sprint.

Google Brand Sprint er en metodikk for å få på plass det grunnleggende for merkevaren din, og på en halv dag får man utarbeidet en enkel merkevareplattform som kan benyttes i all kommunikasjon og markedsføring. Merkevareplattformen er også et viktig fundament når du skal utforme en visuell identitet og når du skal ansette eller finne samarbeidspartnere.
Les mer om metodikken Google Brand Sprint her.

 

Mål med workshop
Målet er at startup’en skal få nyttig starthjelp for å lage sin merkevareplattform og gi et godt grunnlag for videre arbeid med denne etter workshopen.

 

Forberedelser
Teamet ditt bør helst bestå av 2-6 personer. Har du en ledergruppe, et advisoryboard eller et styre? Ta med noen sentrale personer derfra. E du helt alene så går det også fint, men det er ofte fint å ha med seg noen flere som kjenner bransjen og selskapet. Gründer, daglig leder, markedssjef og produktsjef er selvskrevne deltakere om disse er på plass. Om man er alene kan man evt ta med noen som har innsikt om bransjen og forretningsidéen din.

 

Agenda

Introduksjon av merkevarebygging og Google brandsprint
20 year road map
What, how, why
Top three values
Top tre audiences
Personality sliders
Konkurrensen
Wrapping up

Kursholder: Klaes Igleström, digital rådgiver, Novateur design og kommunikasjon

Del dette arrangementet

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google

Kursdetaljer

Påmelding

Logg inn