Hvordan bygge tillitsfulle merkevarer som bygger relasjoner

Vi kjenner alle til og elsker noen merkevarer. Enten det er lokale, nasjonale eller internasjonale aktører. Hva kjennetegner de sterkeste merkevaren og hvordan evner de å bygge lojale og trofaste kunder?  Og hvordan kan man bruke kjente personlighetstrekk for å bygge merkevarer?

 

Bli med på et innholdsrikt kurs 10. november hvor Startup Viken Asker og Bærum har invitert inn Anders Berg, leder for kundestrategi og Fanny Dehn Arvesen, Konseptuell rådgiver i kommunikasjonsbyrået B17. De to står i spissen for B17 sin kundestrategi og har overordnet ansvar for merkevare, konsept og strategi for kundenes markedsstrategi.

 

Gjennom dette kurset vil Anders og Fanny blant annet dele med deg:

  • Viktigheten i en langsiktig tankegang rundt merkevaren din
  • Forstå hva som driver merkevaren din fremover
  • Hvordan finne drivkrefter for merkevaren din
  • Hvilken personlighet har merkevarer og hvordan finner du din?

Kurset arrangeres under gründeruka i Asker og Bærum (8 – 12 november). Se hele programmet for gründeruka her

Sted: Asker sentrum, lokasjon kommer

Del dette arrangementet

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google

Kursdetaljer

Påmelding

Logg inn